لیست قیمت اعلام حریق

0
لیست قیمت اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق و بررسی عواملی که بر روی قیمت سیستم اعلام حریق تاثیر می گذارد

لیست تجهیزات اعلام حریق :

برای اینکه بتوان قیمت سیستم اعلام حریق را مورد بررسی قرار داد و  لیست قیمت اعلام حریق را بر حسب فاکتورهایی ارزیابی به درستی محاسبه کرد کافیست چند نکته بسیار مهم را حتما بدانیم.

سیستم های اعلام حریق دارای تجهیزات بسیاری هستند که هر کدام از این تجهیزات برای مقایسه و تایین لیست قیمت اعلام حریق دارای یک سری فاکتورهای اساسی است.

تجهیزات اعلام حریق :

1- پنل اعلام حریق یا تابلوی مرکزی اعلام حریق

2- دتکتور دود

3- دتکتور حرارت

4- دتکتور ترکیبی

5- بیم دتکتور

6- شستی اعلان حریق

7- آژیر اعلان حریق

8- اسپری دود

9- کابل نسوز

10- اینترفیس

11- زنگ اخبار

در این مقاله ما بررسی تک تک موارد بالا که یک سیستم اعلان حریق را متمایز از دیگر سیستم ها میکند و به آن برتری میدهد میپردازیم.

بررسی ویژگی های سیستم اعلام حریق که بر روی لیست قیمت اعلام حریق تاثیر میگذارد:

1- استاندارد :

اولین ویژگی و بارز ترین ویژگی که یک سیستم را با بقیه سیستم ها متمایز میکند استانداردهای کسب شده آن برند است. که ما در زیر به بررسی استاندارد سیستم اعلام حریق میپردازیم.

1-1- UL :

UL مخفف Under Writers Laboratories میباشد که یک سازمان مستقل بین المللی صادر کننده مجوز مخصوص محصولات ایمنی است.

دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا و در شهر North Brook Illinoise قرار دارد که کار خود را در سال 1905 با ارائه تاییدیه خاموش کنندههای دستی شروع کرده است. هم اکنون UL با دارا بودن بیش از 64 آزمایشگاه تست و صدور گواهینامه های تضمین و تائیدیه محصول فعالیت میکند.

UL جزو معدود شرکتهایی است که در هفته یک بار به خط تولیدهایی که توسط شرکت UL، استاندارد داده شده است را مورد بازرسی قرار میدهد. شرکتUnder Writers Laboratories در سال 48 بار خط تولید رو مورد بررسی قرار میدهد.

این در حالی است که مابقی استانداردهای موجود تقریبا در یک ماه یک بار خط تولید را مورد بررسی قرار میدهد.

2-1- LPCB :

استاندارد Loss Prevention Certification Board یا LPCB یک مارک تائید شده توسط BRE Global ویژه محصولات صنعت ایمنی از حریق است و طبق یک خط مشی اصلی BRE Global، ماموریت دارد که از جان و مال انسان و از محیط زیست محافظت کند.

3-1- VDS
4-1- intertek

و …

در ایران علاوه بر استانداردهای معتبر جهانی که در بالا گفته شد تائیدیه آتش نشانی هم یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید سیستم اعلان حریق است.

نحوه ی تماس با شرکت صحاب
نحوه ی تماس با شرکت صحاب

2- انوع سیستم اعلام حریق :

دومین ویژگی که بر قیمت یک سیستم تاثیر گذار است را میتوان به نوع سیستم اعلام حریق بپردازیم که به طور کلی سیستم اعلان حریق به 2 دسته کلی : آدرس پذیر و متعارف تقسیم میشود.

1-2-سیستم اعلام حریق آدرس پذیر :

این سیستم بسیار پیشرفته تر از سیستمهای متعارف است.

از سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بیشتر در مکانهایی استفاده میشود که محیط دارای گستردگی زیادی باشد یا ساختمان دارای طبقات زیادی باشد. در سیستمهای آدرس پذیر تمامی المانهای داری ادرس منحصر به فردی هستند یا به اصطلاح عام هر المان دارای یک شخصیت مجزا است.

در صورت وقوع حریق شماره و آدرس دقیق دتکتور بر روی پنل مشخص میشود. در این نوع سیستم ها از حلقه و یا لوپ (Loop) استفاده میشود و تمامی المان ها به صورت حلقه به هم متصل هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بر روی لینک کلیک کنید.

2-2- سیستم اعلام حریق متعارف :

سیستم اعلام حریق متعارف بر حسب زون کار میکند. به این صورت که در نگام حریق آدرس زون را نمایش میدهد نه آدرس دقیق آن دتکتوری که حریق را مشخص کرده است.

قیمت سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر از سیستمهای متعارف به دلیل ویژگی برتری که دارد بالاتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم اعلام حریق متعارف بر روی لینک کلیک کنید.

مزیت سیستم اعلام حریق فایرگارد، پارادوکس :

یکی از اصلی ترین مزیت های سیستم اعلام حریق فایرگارد و پاردوکس در داشتن نرم افزار مانیتورینگ است.

این نرم افزار فارسی مانیتورینگ که توسط شرکت صحاب نوشه شده است قابلیت نمایش وضعیت سیستم در کامپیوتر، موبایل و تبلت را دارد که از طریق شبکه و یا اینترنت شما به راحتی میتوانید سیستم اعلام حریق خود را مورد بررسی قرار بدهید.

همین طور این نرم افزار قابلیت نمایش به صورت دو بعدی و سه بعدی را نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار مانیورینگ اعلام حریق به زبان فارسی بر روی لینک کلیک کنید.

لیست قیمت سیستم اعلام حریق :

شرکت صحاب ارائه کننده انواع سیستم های اعلام حریق که شامل: (سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، سیستم اعلام حریق متعارف و سیستم اعلام حریق هوشمند) با تائیدیه استاندارد از سازمان آتش نشانی و داشتن تاییدیه استانداردهای معتبر جهانی که شامل : استاندارد UL ، استاندارد LPCB ، استاندارد VDS و استاندراد INTERTEK آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم است.

برای دریافت لیست قیمت سیستم اعلام حریق بی سیم ، لیست قیمت تجهیزات اعلام حریق ، لیست قیمت کابل اعلام حریق  و قیمت نصب اعلام حریق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای مشاهده لیست محصولات اعلام حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی ، شرکت صحاب بر روی لینک کلیک نمایید.

نحوه ی تماس با شرکت صحاب
نحوه ی تماس با شرکت صحاب

برای فهمیدن از قیمت سیستم اعلام حریق و قیمت گذاری دقیق لطفا لیست درخواستهای خودتان را در واتساپ و یا تلگرام به شماره های 09938885646 ، 09938882429 یا 09938881606 ارسال نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

تا ما بتوانیم با راهنمایی های تخصصی و فنی شما را در انتخاب هر چه بهتر سیستمهای اعلان حریق راهنمایی کنیم و بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه کنیم.

سیستم اعلام حریق دارای قیمت های متنوعی دارد که بستگی به برند و تاییدیه های معتبر دارد.

برای آگاهی از قیمت سیستم اعلام حریق با شرکت صحاب نماینده انحصاری سیستم اعلام حریق فایرگارد، سنتک، پارادوکس و فلیمگارد تماس بگیرید.

02166556527

4.7/5 (3 نظر)
ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام شما:*

وب سایت:

نظر شما: